مراحل لازم جهت موفقیت سئو برای استارتاپ ها
نوشته شده توسط : Mozhde

سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به مراحل لازم جهت موفقیت سئو برای استارتاپ ها می پردازیم.جستجوگرها می توانند به راه اندازی روزافزون کمک کنند تا حضور آن ها و اهداف کسب و کار را برآورده کنند. در اینجا نحوه شروع به کار یک استارتاپ با بهینه سازی موتورهای جستجو و مناطقی که باید تمرکز داشته باشیم.را توضیح خواهیم داد.

نکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ

این یک چالش رایج برای شروع کارهای اولیه و در حال رشد برای پیدا کردن منابع و زمان تمرکز بر بسیاری از فعالیت های مختلف است که می تواند کسب و کار خود را به سطح بعدی است. این نیز آسان است که در میان تمام وظایف از دست برود، و قادر به تصمیم گیری در جایی که باید شروع شود.

نکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپنکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ

SEO هنگامی که به تنظیم اولویت ها می آید، به عنوان یک فعالیت نادیده گرفته می شود، اما می تواند بسیار مفید باشد:

  • تأیید اعتبار راه اندازی شما
  • رسیدن به مخاطبان گسترده تر
  • ترافیک ساختمان و آگاهی از نام تجاری
  • بهبود تعامل
  • ایجاد علاقه به کسب و کار شما

این یک مرور کلی از نحوه شروع کسب و کارهای جدید یا کسب و کارهای جدید می تواند با جستجو از طریق یک سری از مراحل که می تواند کمک به آنها حضور آنلاین خود را بهبود بخشد و مخاطبان جدید را پیدا کند.

اهداف خود را تنظیم کنید

نکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپنکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ

یکی ازنکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ این است که آن را با اهداف وسیعتری تطبیق دهید. برای تعیین اهداف اولیه برای آنچه که شما میخواهید با محتوای خود به دست بیاورید، مفید است تا کشف کنید که چگونه SEO را در این فرآیند دخیل کنید.

این اهداف باید قابل اندازه گیری و روشن باشند تا به شما در تصمیم گیری در مورد راه های خاص برای رسیدن به آنها کمک کند. مثلا:

  • دو برابر تعداد بازدیدکنندگان سایت در سه ماهه بعدی
  • ترافیک وبلاگ را در سه ماه آینده با ۳۰٪ افزایش دهید
  • در ماه آینده ۲۰ چشم انداز جدید را ایجاد کنید
  • افزایش فروش تا پایان سال ۲۰٪
  • گام بعدی این است که بررسی کنیم چگونه محتوای متناسب با هر هدف و آنچه که به معنای جستجوگرها است.

به عنوان مثال اگر هدف اول شما تعداد بازدیدکنندگان در سه ماهه دوم را دوبرابر کند، مهم است آگاهی از طریق کانال های مختلف برای افزایش ترافیک به سایت افزایش یابد. این می تواند با ایجاد محتوای هدفمند تر به دست آید که می تواند برای موتورهای جستجو نیز بهینه شود.

همین حالا ببینید:  نمایش فیلم های یوتیوب در وردپرس

جستجوی کلمات کلیدی

یکی نکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ جستجوی کلمات کلیدی است. هنگامی که اهداف شما تعیین می شود، مفید است برای بررسی نحوه ی انجام این کار به شرکت بزرگتر کمک کند.تحقیقات کلیدی میتواند به شما در یافتن فرصتهای جدید محتوا کمک کند، در حالی که میتواند محتوای موجود شما را بهبود بخشد.تمرکز بر روی مخاطبان مناسب و محتوای مناسب، درک محتوایی را که بیشتر احتمال دارد مصرف کنند، به ارمغان می آورد. این زمانی است که تحقیقات کلیدی میتواند مفیدتر باشد تا شما را با ایدههای محتوایی و فرصتهای جدید برای بالا بردن سطح بالای جستجو فراهم کند.

شما می توانید با ایجاد یک لیست “ایده آل” از کلمات کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید. شانس این است که این لیست از بسیاری از کلمات کلیدی محبوب تشکیل شده است، که به این معنی است که احتمال بیشتری برای رسیدن به بالای نتایج جستجو به عنوان یک راه اندازی جدید، سخت تر خواهد شد. گام بعدی استفاده از یک ابزار برای انجام تحقیقات کلیدی واقعی و پیدا کردن فرصت های جدید برای کلمات کلیدی برای هدف قرار دادن است.

کلمات کلیدی دم ممکن است شانس بیشتری برای نشان دادن بالاتر در نتایج جستجو، در حالی که شما همچنین می توانید جستجو های دستی خود را برای خود تست برای اولین بار از کلمات کلیدی که شما می خواهید به هدف قرار دادن. این به شما این امکان را می دهد تا ببینید که چگونه SEO می تواند برای مخاطبان مورد نظر شما کار کند و چه نوع صفحاتی در SERPs بالاتر باشد.

تحقیقات کلیدی نیز می تواند شروع برنامه ریزی محتوا شما باشد، با تولید محتوای متمرکز با کلمات کلیدی در یک راه معتبر اما استراتژیک که می تواند کسب و کار شما را در نتایج جستجو بالاتر ببرد.

محتوای موجود خود را تجزیه و تحلیل کنید

یک گام مهم مهم این است که یک نمای کلی از محتوای موجود خود را ایجاد کنید – هر پست وبلاگ یا قسمت کلی کپی ایجاد شده برای تبلیغ کسب و کارتان. این به شما اجازه می دهد تا هر شکاف محتوا یا قطعاتی را که نیاز دارید به روزرسانی یا حتی حذف شوند را مشخص کنید.موجودی محتوا به شما امکان می دهد تا هر قطعه ای از محتوای موجود در سایت خود را سازماندهی کنید. این باعث می شود که یک حسابرسی محتوای برای اهداف جستجوگرها ایجاد شود تا بتوانید ببینید که محتوای شما در حال حاضر چگونه است و چگونه می توانید آن را بهبود بخشید.

همین حالا ببینید:  نکات کلیدی سئو سایت برای طراحان وب سایت

ممیزی محتوا می تواند یک صفحه گسترده باشد که تمام مطالب منتشر شده شما را شامل می شود و می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • URL صفحه
  • عنوان صفحه
  • توضیحات متا
  • تعداد کلمه
  • نوع محتوا

شرایط محتوا – همیشه سبز، قدیمی، استفاده مجدد، غیر موضوع و غیرهاگر هنوز متا توصیف نکنید و شرایط هر یک از محتویات را تنظیم نکنید، می توانید آنها را به تدریج پر کنید، همانطور که شروع به سازماندهی استراتژی SEO خود می کنید. با این حال، آنها می توانند در همه آنها با هم در یک صفحه گسترده مفید باشند، حتی زمانی که آنها را بعدا پر کنید.

بررسی خطاها

خطاهای احتمالی بسیاری وجود دارد که می تواند SEO شما را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل یک ایده خوب برای تشخیص و رفع هر گونه مسائل از جمله:

محتوای تکراری

یک خطر وجود دارد که محتوای تکراری کلمات کلیدی را که می خواهید در جستجو جستجو کنید را کج می کند. محتوای تکراری می تواند یک مشکل در سایت شما باشد، اما همچنین با هر پست مهمانی که به وب سایت های دیگر برای لینک ها ارسال می کنید، اطمینان حاصل کنید که آنها خیلی شبیه به محتوای اصلی شما نیستند. بعدا در این پست بیشتر درباره لینکهای بعدی صحبت خواهیم کرد.

تصاویر شکسته

آسان است که یک تصویر شکسته در سایت خود داشته باشید، خصوصا اگر آن را از یک منبع خارجی به اشتراک بگذارید. به همین دلیل مفید است که صفحات خود را برای تصاویر از دست رفته بررسی کنید و اولین جلوه های محتوایی خود را بهبود ببخشید.

صفحه خطا ۴۰۴ 

صفحه ای که دیگر کار نمی کند می تواند بر رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو تاثیر بگذارد، بلکه تجربه کاربر و تعامل. اگر شما به تازگی مهاجرت کرده اید یا هر URL را تغییر داده اید، ممکن است لازم باشد هر صفحه ۴۰۴ خطایی را که از آن آگاه نیستید بررسی کنید.

در حقیقت، شما حتی می توانید آنها را به یک دارایی بازاریابی محتوا تبدیل کنید یا یک عنصر سرگرم کننده برای آنها اضافه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، راهنمای عالی استوارت شو را ببینید «نحوه ایجاد ۴۰۴ صفحه کامل».

همین حالا ببینید:  نمایش تاریخ عضویت کاربر در وردپرس

لینک های شکسته

همانطور که با تصاویر شکسته شده، لینک های خراب می توانند شهرت سایت شما را آسیب برسانند، بلکه تجربه کاربر را نیز در بر دارد. یک لینک شکسته می تواند رتبه بندی صفحه شما را تحت تاثیر قرار دهد. خوشبختانه یافتن پیوندهای شکسته آسان است و آنها را با ابزارهایی مانند جستجوگر Spider Screaming Frog و Moz Pro پشتیبانی می کند.

بهینه سازی محتوا

راه های بسیاری برای بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو وجود دارد. SEO به اصطلاح سایت را می توان با تعدادی از اصلاحات بهبود یافته است:

ساختار URL

ساختار URL شما می تواند بر رتبه بندی صفحه شما تاثیر بگذارد، بلکه تجربه کاربر را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین، ایده خوبی است که URL های روشن و قابل خواندن را برای هر دو انسان، و همچنین برای موتورهای جستجو ایجاد کنید. به عنوان مثال، این نشانی اینترنتی www.example.com/seo-best-practices بهتر از این است. www.example.com/index.php؟id_sezione=360&sid=4j3898enno0223bns983201djis03

عنوان

عنوان هر صفحه باید روشن، مختصر و توصیفی باشد. این می تواند هر دو ترافیک را روی صفحه خود بهبود دهد، بلکه رتبه بندی را فراهم می کند که بقیه متن با انتظارات عنوان منطبق باشد.

فرمت 

تمرکز بر روی قالب بندی صفحه شما می تواند خزیدن برای موتورهای جستجو را تسهیل کند، در حالی که خوانایی خوانندگان نیز را افزایش می دهد. به عنوان مثال، عنوان ها می توانند اسکن محتوا را ساده تر کنند، تجربه ای نرم و صحیح و یک ساختار واضح ایجاد کنند.

برچسب های متا

برچسب های متا عناصر HTML هستند که موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان محتوای شما را پیدا می کنند. این چیزی است که آنها می توانند در یک موتور جستجو ببینند و در نتیجه، ارزش گذاری در تعداد محدودی از کاراکترها مهم است. عنوان و شرح باید موضوع را کاملا توضیح دهد؛ در اینجا چند نمونه برای کمک به توصیف های بهتر شما ایجاد شده است.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید



:: برچسب‌ها: مراحل لازم جهت موفقیت سئو برای استارتاپ ها ,
:: بازدید از این مطلب : 47

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: